ћј…Ѕ”“ЌЌ≤… ѕ–≈«»ƒ≈Ќ“ ” –јѓЌ»

 

¬же не одноразово на цьому форум≥ звучали хорош≥ пропозиц≥њ в≥д≥йти в≥д мовно-нац≥ональноњ гризн≥ ≥ обговорювати д≥йсно важлив≥ теми, але знову все поверталось на Укруги сво¤Ф.
¬важаючи, що Ї б≥льш важлив≥ теми, ¤ хот≥в би запропонувати до обговоренн¤ тему, ¤ка д≥йсно маЇ в≥дношенн¤ до майбутнього кожного громад¤нина ”крањни, а саме, хто буде нашим майбутн≥м ѕрезидентом.
ћоже дехто вважаЇ, що п≥дн≥мати цю тему занадто рано, адже зав≥са в театр≥ ще нев≥дкрита ≥ спектакль п≥д назвою УперегониФ ще начебто не розпочавс¤. јле, ¤к мен≥ здаЇтьс¤ в≥н уже стартував давно ≥ йде не т≥льки за кул≥сами, але ≥ пр¤мо в зал≥ дл¤ гл¤дач≥в, де знаходимос¤ ми з вами.
ѕерша (п≥дготовча) частина цього водев≥лю уже з усп≥хом роз≥груЇтьс¤. У√оловний режисерФ (пап≥к) уже давно вибрав Уактор≥вФ на головн≥ рол≥ ≥ затвердив л≥брето.
ўодо зовн≥шнього боку, цей водев≥ль дещо нагадуЇ сучасну постановку казки про Ућальчиша-к≥бальчишаФ в сум≥ш≥ з≥ Усватанн¤м на √ончар≥вц≥Ф. јле враховуючи моду на хепп≥-енди, ц¤ казочка зак≥нчитьс¤ не загибеллю  ≥бальчиша, а його перемогою над ѕлохишем, у другому тур≥ вибор≥в, гучним вес≥лл¤м ≥ ...... ќ“–»ћјЌЌяћ ѕќ—јƒ» √ќЋќ¬Ќќ√ќ –≈∆»—≈–ј.
«вичайно, ¤к ≥ в любому театр≥ на головну роль ( ≥бальчиша- славного жениха) претендуЇ р¤д актор≥в.
–озгл¤немо шанси головних претендент≥в:
Ќайб≥льший вплив у нашому Утеатр≥Ф сьогодн≥ мають дв≥ театральн≥ групи Ц  ињвська ≥ ƒонецька, що представлен≥ своњми пров≥дними сол≥стами - ћедведенком ≥ януковенком, ¤к≥, враховуючи вагом≥сть њх груп п≥дтримки, безумовно захочуть бачити себе в головн≥й рол≥.
јле не все так просто. Ќаш театр особливий ≥ Ї дв≥ обставини ¤к≥ потр≥бно врахувати. ѕо перше, в наш≥й пТЇс≥ саме гл¤дач≥ ставл¤ть останню крапку у л≥брето ≥ саме вони вир≥шать хто з героњв переможе у ф≥нал≥. ј по друге, потр≥бно не забувати, що головний герой у ф≥нал≥ водев≥лю отримаЇ посаду √оловного режисера, а д≥ючий УголоврежФ ≥ його Ус≥м¤Ф занадто звикли до влади, ≥ њм потр≥бен УкандидатФ, ¤кий буде Уприслухатис¤Ф до думки старого режисера, ще й ¤к прислухатись.
ќд саме ц≥ дв≥ особливост≥ ≥ ставл¤ть велике Ќќ вищеназваним кандидатам.
ѕо перше гл¤дач њх недолюблюЇ. ѕро донецьку групу Уартист≥вФ ≥де не зовс≥м здорова слава, про те, що вони не зовс≥м хорош≥ хлопц≥ з Упоганоњ компан≥њФ. ≤ в раз≥, ¤кщо конкуренти матимуть хоча б м≥н≥мальний доступ до засоб≥в ≥нформац≥њ ≥ розкрут¤ть УтемуФ про Убратан≥в-вуркаган≥вФ шанси про те, що нал¤каний УобивательФ вибере саме цього Угеро¤Ф м≥зерн≥. ј наш театр це не лише ƒонецьк.
¬ У ињвськ≥йФ груп≥ артист≥в занадто багато сол≥ст≥в-Їврењв. Ќе дивл¤чись на те, що наш гл¤дач досить нормально ставитьс¤ до Їврењв, ¤ких серед гл¤дач≥в також немало, в той же час з давн≥х-давен, на побутовому р≥вн≥ (≥ на жаль часто не безп≥дставно) серед гл¤дач≥в побутуЇ думка про УхитрихФ Їврењв, ¤к≥ УобважуютьФ УмужикаФ. “ому, не дивл¤чись на переважно, в загальному нормальне в≥дношенн¤ до Їврењв (≥ слава богу), все таки УмужикФ УнутромФ ≥ г≥рким досв≥дом УчуЇФ, що обдур¤ть. “ому мужик буде з Ївре¤ми разом працювати, дружити, гор≥лку пити але в≥ддати ¬—≈ до њх рук не захоче, особливо на тверезу голову. ј гра цих артист≥в на приватизац≥йн≥й, енергетичн≥й, л≥сов≥й сцен≥, ще б≥льш даЇ п≥дстави мужику задуматись Ц таки Удур¤тьФ. “аким чином шанси ≥ ц≥Їњ групи отримати Убурхлив≥ оплескиФ досить ≥люзорн≥, х≥ба що ¤кщо овац≥њ будуть штучно сфальсиф≥кован≥. јле ж √оловному потр≥бен гарантований наступник трону.
јле нав≥ть не це Ї головною причиною, ¤ка робить ц≥ кандидатури неприйн¤тними дл¤ режисера.
√оловна њх УпроблемаФ в тому, що вони занадто могутн≥, за ними сто¤ть ще могутн≥ш≥ меценати ≥ вони достатньо сильн≥ дл¤ того щоб Усамим вершки лакатьФ. ѓм УстарийФ режисер, п≥сл¤ вибор≥в, буде абсолютно непотр≥бен. Ќа торжества його ще можливо запрос¤ть, але на другий же день п≥сл¤ вибор≥в не пуст¤ть ≥ на пор≥г режисерського палацу.
 р≥м того, в раз≥ перемоги, УгеройФ ≥ його група можливо захочуть прем≥ювати себе Уза труди праведн≥Ф сол≥дним Урекв≥зитомФ. ј весь серйозний Урекв≥зитФ у нас уже давно под≥лений м≥ж трьома групами актор≥в УƒонецькимиФ, У ињвськимиФ ≥ Ус≥мТЇюФ, ¤ка проживаЇ переважно в ƒн≥пропетровському рег≥он≥ ≥ сол≥дн≥ прем≥альн≥ можна УвикроњтиФ лише в раз≥ перерозпод≥лу рекв≥зиту в межах цих груп, бо все ≥нше то УмЇлочьФ.
« цих трьох груп Ус≥мТ¤Ф занадто замкнута на Упап≥куФ ≥ в результат≥ зм≥ни Уголовного режисераФ, вона ви¤витьс¤ найб≥льш слабкою без УавторитетногоФ л≥дера. “ому в раз≥ перемоги когось з двох ≥нших груп, прем≥ювати себе вони будуть за рахунок перерозпод≥лу рекв≥зиту, що належить Ус≥мТњФ, ¤к найб≥льш слабк≥й груп≥ (без пап≥ка). «вичайно гарант≥њ особистоњ недоторканост≥ старому УрежисеруФ нададуть, а от щодо с≥мТњ, друз≥в ≥ особливо с≥мейного рекв≥зиту, то навр¤д (досв≥д сус≥днього УтеатруФ це п≥дтверджуЇ.
≤ саме це робить сол≥ст≥в двох вищеназваних груп абсолютно неприйн¤тними дл¤ Упап≥каФ, ¤кий розум≥Ї, що ц≥ актори чудово об≥йдутьс¤ ≥ без нього. ≤ вони достатньо сильн≥ ≥ самост≥йн≥ щоб наважитись на Уперерозпод≥л рекв≥зитуФ. «вичайно сьогодн≥ вони напевно регул¤рно бТють себе в груди ≥ кл¤нутьс¤ у в≥чн≥й любов≥ до УпапиФ, але, не дивл¤чись на вс≥ своњ недол≥ки старий режисер достатньо досв≥дчений, щоб розум≥ти, що в пол≥тичному театр≥ тебе Улюбл¤тьФ доти поки ти потр≥бен.
“ому думаю, ц≥ сол≥сти скор≥ше вже запланован≥ режисером на роль Уѕлох≥ш≥вФ, хоча можливо ≥ сам≥ про це ще не здогадуютьс¤.
“о хто ж потр≥бен УрежисеруФ?
- той кого любл¤ть гл¤дач≥ або, в крайньому випадку той хто ще не заслужив њх непри¤зн≥ (не маЇ негативного ≥м≥джу), щоб була можлив≥сть розкрутити його Усцен≥чний образФ ≥ забезпечити таки бурхлив≥ УоплескиФ гл¤дач≥в;
- той хто, в раз≥ отриманн¤ посади У√оловного режисераФ дуже сильно буде потребувати п≥дтримки старого У√оловногоФ. ј ¤кщо виразитись прост≥ше, той хто не маЇ достатньо сильних меценат≥в ≥ значного власного Урекв≥зитуФ за рахунок ¤ких можна ставити власн≥ УпТЇсиФ. ј в≥дтак цей режисер вимушений буде або йти клан¤тись до  ињвських чи ƒонецьких, або до УстарогоФ режисера ≥ с≥мТњ. ¬ любому випадку б≥льш ймов≥рним буде виб≥р на Устарого режисераФ. ¬ Ууслужен≥њФ у могутн≥х  ињвських чи ƒонецьких новий режисер, тим б≥льше ¤кщо в≥н вийде не ≥з њхнього середовища буде њх повною мар≥онеткою. ј ≥з Устарим режисеромФ це буде союз ≥ще слабого ≥з уже ослабленим, а це робить њх потр≥бними один одному ≥ надаЇ певну свободу ≥ незалежн≥сть њм обом. ÷е д≥йсно буде виг≥дний союз, а не васал≥тет.
“аким чином Унезапл¤мованийФ, вольовий ≥ Уб≥днийФ, хто ж в≥н наш УгеройФ, ≥ чи Ї в≥н? як мен≥ здаЇтьс¤ його уже п≥д≥брали.
¬ останн≥й час активно аф≥шуЇтьс¤ хороший Ухоз¤йственникФ ≥ транспортник √.  ирпа. ѕричому хот≥в би зам≥тити, що аф≥шуЇтьс¤ дуже грамотно ≥ толково. ўоб завчасно не дратувати конкурент≥в, в≥н ¤к сол≥ст поки що не аф≥шуЇтьс¤, але ж ¤к посл≥довно творитьс¤ його ≥м≥дж. ¬и пом≥тили, що останн≥м часом з телебаченн¤ майже не зникають передач≥ то про усп≥хи зал≥зниць, то про позитивн≥ зрушенн¤ в робот≥ порт≥в, то  ирпа вольовим тоном розказуЇ, що ЌјЎј зал≥зниц¤ не Ухлопчик на поб≥геньках дл¤ зах≥дних ф≥нансових установ ≥ командувати собою не дастьФ ≥ т. д. ѕричому часто, саме ≥мТ¤  ирпи не згадуЇтьс¤. √оловне усп≥хи його в≥домства, щоб плюси запамТ¤товувались, а коли буде потр≥бно розтолкують чињ це усп≥хи. ћушу визнати, що на нього працюЇ найкраща PR команда. ћоже пап≥к своњх позичив?
’то в запасних на роль  ≥бальчи6ша? Ќайб≥льш ймов≥рно ¬. ёщенко.
“акож без достатнього золотого запасу а тому потребуватиме мецената. «вичайно режисер нутром чуЇ, що УчужийФ, ненад≥йний (болото), але Ї ≥ переваги - Упрох≥днийФ ≥ все одно прийде до УтатаФ, бо не йти ж йому до  ињвських чи ƒонецьких.
УѕрочитаЇмоФ ж наше л≥брето. ¬ першому акт≥ (тур≥) ћальч≥ш- ≥бальч≥ш буде вести боротьбу з ц≥лим кагалом гнусних Уѕлох≥ш≥вФ (хул≥ган≥в-вуркаган≥в, ол≥гарх≥в ≥ розкрадач≥в Усоц≥ал≥стичноњ власност≥Ф), до ¤ких будуть в≥днесен≥ вс≥ ≥нш≥ сол≥сти. якщо ар≥ю геро¤ буде сп≥вати перший номер  ирпа, то до плох≥ш≥в доведетьс¤ в≥днести ≥ ёщенка. як його будуть розкручувати на плох≥ша ще не знаю, напевно Усп≥ватимутьФ про банк ”крањна ≥ американську ж≥нку. ѕричому допомога режисера у УподавлЇн≥њФ ѕлохиш≥в буде не потр≥бна, вони сам≥ один одного будуть активно УтопитиФ.
¬ другому тур≥ герой буде боротись з найсильн≥шим плох≥шем. …ого вже будуть УтопитиФ конкретно ≥ силами вс≥Їњ дирекц≥њ. як ¤ вже говорив в залежност≥ в≥д того хто вийде в другий тур, на роль головного ѕлох≥ша, буде сп≥ватись в≥дпов≥дна контр-ар≥¤ на теми, в≥д бандит≥в-ол≥гарх≥в, до б≥льшовик≥в-нелюд≥в. ƒо реч≥ в останн≥й час тема голодомору п≥дн¤та саме дл¤ забивки Ук≥лочкаФ дл¤ майбутн≥х потреб, а не в≥д того що наш≥ театрали переймаютьс¤ т≥Їю трагед≥Їю.
¬ результат≥ ¤к ≥ положено у водев≥л≥ Ц хепп≥ енд. ѕап≥к в≥ддаЇ у УвладЇн≥ЇФ  ≥бальчиша, переможц¤-жениха наречену ”крањну ≥ власне кр≥сло √оловного –ежисера нашого театру.
ѕричому, враховуючи, що в комед≥њ повинен бути не т≥льки фарс але ≥ гумор, то самим см≥шним моментом буде те, ¤к мен≥ здаЇтьс¤, що вес≥лл¤ в≥дбудетьс¤ за грош≥ невдах жених≥в ≥з списку плох≥ш≥в. ƒл¤ того головреж поки що н≥кому конкретно не в≥дмовл¤Ї. ƒЇскать не скуп≥тьс¤ на подарунки майбутньому тестю, може ≥ в≥ддам за вас ”крањну. ’оча невдахам плох≥шам уже давно заготован≥ гарбузи.
™ ще правда одна проблема. Ќайб≥льш п≥дход¤щий претендент, Уюне даруванн¤Ф  ирпа ще д≥йсно занадто не розкручений а часу замало. ћожливо УзакладенаФ в Уреферендум≥Ф можлив≥сть пролонгац≥њ режисерського строку повноважень саме ≥ передбачена не т≥льки дл¤ того щоб самому ще трохи порежисерствувати ( що таки приЇмно), але ≥ дл¤ того щоб добавити час на розкрутку Уголовного геро¤Ф. Ќеобх≥дно щоб нин≥ д≥ючий премТЇр-директор встиг об≥с..тись, а заступивший його  ≥бальч≥ш (при в≥дпов≥дн≥й п≥дтримц≥ ≥ вливанн¤х в≥д грошового станка), на хвил≥ усп≥х≥в ≥ дос¤гнень, на б≥лому кон≥ ≥ (те що треба) п≥д гучн≥ овац≥њ гл¤дач≥в засп≥вав свою переможну ар≥ю.
јвтор наперед просить вибаченн¤, ¤кщо щось не так написав. я до високих каб≥нет≥в не вхожий ≥ волод≥ю лише т≥Їю ≥нформац≥Їю ¤ка Ї загальнодоступною. “ак що, Упрошу в тапера не стр≥л¤ти в≥н граЇ ¤к ум≥ЇФ.
ћожливо той хто волод≥Ї б≥льш достов≥рною ≥нформац≥Їю може УнамалюватиФ б≥льш достов≥рне л≥брето. Ѕуду радий ¤кщо мене Упросв≥т¤тьФ. √оловне, що це питанн¤, ¤к ¤ вважаю Ї д≥йсно важливим дл¤ кожного ≥з насФ. як би там не було ми живемо в нап≥в-тотал≥тарн≥й крањн≥ ≥ в≥д того хто буде √оловним режисером занадто сильно залежить дол¤ кожного ≥з нас.
PS. ¬еличезне проханн¤ до представник≥в нац≥онально озабочених оптових компан≥й, - по дан≥й тем≥ не турбуватись.

д≥дусь (---.226.dialup.iptcom.net)

 

http://for-ua.com/forum/read.php?1,164296,164296#164296

Сайт управляется системой uCoz